.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : قاطعانه، سه مرتبه تأکید می‌کند: «من هیچ دخالتی در کار اقتصادی فرزندم نداشتم، نداشتم، نداشتم». این جمله را کیومرث نیازآذری، استاد و رئیس اسبق دانشگاه مازندران در مصاحبه با خبرنگار «شرق» می‌گوید. در منزلش در ساری میزبان ما می‌شود و از سهمگینی سکوتی می‌گوید که چه در زمان طرح اتهامات و چه پس از گرفتن منع تعقیب، انتخاب کرده و به صبر و سکوت پناه برده است. کیومرث نیازآذری : من هیچ دخالتی در کار اقتصادی فرزندم نداشتم، نداشتم، نداشتم / در شعبه پانزدهم بازپرسی دادسرای جرائم اقتصادی، منع تعقیب صادر شد/ به قول قدیمی‌ترها تیغ برای همیشه زیر پوست نمی‌ماند
شمال نیوز : قاطعانه، سه مرتبه تأکید می‌کند: «من هیچ دخالتی در کار اقتصادی فرزندم نداشتم، نداشتم، نداشتم». این جمله را کیومرث نیازآذری، استاد و رئیس اسبق دانشگاه مازندران در مصاحبه با خبرنگار «شرق» می‌گوید. در منزلش در ساری میزبان ما می‌شود و از سهمگینی سکوتی می‌گوید که چه در زمان طرح اتهامات و چه پس از گرفتن منع تعقیب، انتخاب کرده و به صبر و سکوت پناه برده است.(ادامه)
نیازآذری دو سال از بدنه دانشگاه آزاد جدا شده بود/ پرونده دوره مدیریتی «نیازآذری» به حراست دانشگاه آزاد مرکز ارسال شده است
معاون حراست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در پاسخ به سوالی درباره پرونده رئیس اسبق دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در دستگاه قضایی گفت: کیومرث نیازآذری رئیس اسبق دانشگاه بوده دو سال از بدنه مدیریتی دانشگاه آزاد جدا شده بود.(ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران :

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با توجه به طرح ناحیه‌بندی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در این طرح 13 واحد و یک مرکز استان مازندران به 7 ناحیه مختلف با مرکزیت ساری تقسیم می‌شوند و ساختار واحدها در یک واحد مشخص متمرکز خواهد شد.

دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران به 7 ناحیه تبدیل می‌شود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران : رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با توجه به طرح ناحیه‌بندی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در این طرح 13 واحد و یک مرکز استان مازندران به 7 ناحیه مختلف با مرکزیت ساری تقسیم می‌شوند و ساختار واحدها در یک واحد مشخص متمرکز خواهد شد. (ادامه)
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از برگزاری نخستین همایش بصیرتی و فرهنگی استادان بسیجی واحدهای این استان، بهمن سال جاری به میزبانی واحد ساری خبر داد.

دانشگاه آزاد اسلامی ساری، میزبان همایش بصیرتی و فرهنگی استادان بسیجی واحدهای مازندران
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از برگزاری نخستین همایش بصیرتی و فرهنگی استادان بسیجی واحدهای این استان، بهمن سال جاری به میزبانی واحد ساری خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس دانشگاه آزاد مازندران در جمع روسای دانشگاه‌های استان مازندران با اشاره به اینکه باید اخلاق اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، اظهار کرد: مسئولیت ما، بار امانتی است که به دوش ماست و از این رو باید آن را به بهترین شکل انجام دهیم و به بهترین نحو به سرمنزل مقصود برسانیم..... تکذیب موج عزل و نصب‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی استان
شمال نیوز : رئیس دانشگاه آزاد مازندران در جمع روسای دانشگاه‌های استان مازندران با اشاره به اینکه باید اخلاق اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، اظهار کرد: مسئولیت ما، بار امانتی است که به دوش ماست و از این رو باید آن را به بهترین شکل انجام دهیم و به بهترین نحو به سرمنزل مقصود برسانیم.....(ادامه)
شمال نیوز : کیومرث نیازآذری با توجه به مصوبه جلسه کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از کاهش شهریه واحدهای استان برای سال تحصیلی جدید تا سقف 50 درصد خبر داد و گفت: «در حقیقت با این مصوبه یک فرصت طلایی برای داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی به وجود آمده است.» کاهش شهریه واحدهای دانشگاه آزاد استان مازندران تا سقف 50 درصد
شمال نیوز : کیومرث نیازآذری با توجه به مصوبه جلسه کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از کاهش شهریه واحدهای استان برای سال تحصیلی جدید تا سقف 50 درصد خبر داد و گفت: «در حقیقت با این مصوبه یک فرصت طلایی برای داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی به وجود آمده است.»(ادامه)
6 انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران
بشمال نیوز: با رای مثبت کمیسیون انتصابات استان مازندران، حکم معاونت 6 سرپرست حوزه های مختلف واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران تایید شد.(ادامه)
تعداد واحدهای زیان ده دانشگاه آزاد مازندران کاهش یافت
شمال نیوز: رئیس دانشگاه آزاد مازندران گفت: در سال 1394 تعداد واحدهای زیان ده استان نسبت به سال قبل کاهش یافته است و وضعیت مالی برخی از واحدهای استان نیز در حال بهبود است که براساس برنامه پیش بینی شده تعداد واحدهای زیان ده تا پایان سال 95 به حداقل خواهد رسید.(ادامه)
شمال نیوز : باقرزاده هدف از برگزاری جلسات فعالان دانشگاهی را تولید افکار جدید دانست و گفت: با تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر صادرات فکر اگر دانشگاهها بخواهند صبقه اسلامی داشته باشند باید به سراغ صادرات فکر که لازمه آن تولید فکر و اندیشه جدید است بروند..... دانشگاه ازاد خود را سرباز ولایت می داند
شمال نیوز : باقرزاده هدف از برگزاری جلسات فعالان دانشگاهی را تولید افکار جدید دانست و گفت: با تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر صادرات فکر اگر دانشگاهها بخواهند صبقه اسلامی داشته باشند باید به سراغ صادرات فکر که لازمه آن تولید فکر و اندیشه جدید است بروند.....(ادامه)
طرح های پژوهشی دانشگاه ها قدرت اجرایی داشته باشند
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با بیان اینکه فعالیت در حوزه دانش‌بنیان فقط دادن طرح و برنامه و آمار بر روی کاغذ نیست، گفت: زمانی این برنامه‌ها و طرح‌ها ارزشمند است که قدرت اجرایی شدن داشته باشد که معاونان پژوهشی باید در این زمینه نظارت و توجه بیشتری داشته باشند.(ادامه)
لزوم انضباط کاری در سیستم دانشگاه آزاد اسلامی استان
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس واحد قائم شهر ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی در سالهای اخیر بی تردید یک  سازمان  دانش پایه و همراه با فعالیتهای دانشگاهی می باشد ..... 
دکترباقرزاده: تلاش کشورهای استعمارگر برای انحصاری کردن دانش است
شمال نیوز : رئیس واحد قائم شهر ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی در سالهای اخیر بی تردید یک سازمان دانش پایه و همراه با فعالیتهای دانشگاهی می باشد ..... (ادامه)
پیام تبریک رییس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران بمناسبت آغازسال تحصیلی
(ادامه)
پیام تسلیت نیازآذری بمناسبت درگذشت مهندس جعفرقلی راهب
(ادامه)
۱۴رئیس دانشگاه معرفی شدند/ تأیید باقیمانده روسا تا مهرماه
(ادامه)
تصویب سه طرح اقتصادی درآمدزا در کمیسیون هیات امنای مازندران
(ادامه)
تاسیس شهرک فناوری آزاد شفا در مازندران
(ادامه)
اعلام زمان مصاحبه 26 رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی
کیومرث نیازآذری گفت : جدول زمان‌بندی مصاحبه دوره دکتری تخصصی 26 رشته دیگر بر روی سایت www.azmoon.net قرار گرفت.(ادامه)
شمال نیوز: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و تصویب هیئت امنای مرکزی دانشگاه آزاد  اسلامی ساختار این دانشگاه بصورت استانی شده است.
اجرای کامل طرح تجمیع در دانشگاه های آزاد مازندران
شمال نیوز: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و تصویب هیئت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ساختار این دانشگاه بصورت استانی شده است. (ادامه)
نیازآذری: روابط عمومی‌ سخنگوی سازمان نزد افکار عمومی جامعه است
(ادامه)
نیازآذری: تحول ملت ها منوط به تغییر فرهنگ آنهاست
(ادامه)
شمال نیوز: بعد از بررسی پرونده علمی دکتر نیازآذری با ارتقاء مرتبه علمی وی از دانشیاری به استادی موافقت بعمل آمد. کیومرث نیاز آذری موفق به اخذ مرتبه علمی استادی شد
شمال نیوز: بعد از بررسی پرونده علمی دکتر نیازآذری با ارتقاء مرتبه علمی وی از دانشیاری به استادی موافقت بعمل آمد.(ادامه)
نیازآذری: مهندسین چرخه محرک اقتصاد جامعه اند
(ادامه)
نیازآذری: راه شهدا ادامه دارد
(ادامه)
مسیر شهدا نقدپذیر نیست
(ادامه)
شمال نیوز: دانشگاه نباید به شهریه متکی باشد/ دولت رقیب بخش خصوصی است/ مقصر این ورشکستگی ها دولت ها هستند / فرهادی بهترین گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت علوم است/ شهریه دانشگاه آزاد اسلامی تا مهر 94 افزایش نخواهد داشت


دانشگاه آزاد ساری جزو دانشگاه‌های برتر کشور است
شمال نیوز: دانشگاه نباید به شهریه متکی باشد/ دولت رقیب بخش خصوصی است/ مقصر این ورشکستگی ها دولت ها هستند / فرهادی بهترین گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت علوم است/ شهریه دانشگاه آزاد اسلامی تا مهر 94 افزایش نخواهد داشت (ادامه)
شمال نیوز: از من خواستند که به مجمع نمایندگان بروم و حرف ها و برنامه هایم را برای استاندار شدن بیان کنم. ، اما نرفتم زیرا همه مرا می شناختند. و معتقدم اگر نیاز با رایزنی و دویدن بخواهد استاندار شود، بدرد این کار نمی خورد. برای استاندار شدن به احدی متوسل نشدم
شمال نیوز: از من خواستند که به مجمع نمایندگان بروم و حرف ها و برنامه هایم را برای استاندار شدن بیان کنم. ، اما نرفتم زیرا همه مرا می شناختند. و معتقدم اگر نیاز با رایزنی و دویدن بخواهد استاندار شود، بدرد این کار نمی خورد.(ادامه)
دکتر نیاز مشاور رئیس دانشگاه آزاد شد
(ادامه)
 شمال نیوز: محمد دادکان و کیومرث نیازآذری گزینه‌های پیشنهادی علی‌اکبر ناطق نوری برای وزارت ورزش و جوانان بوده‌اند که... ناکامی ناطق نوری برای وزارت نیازآذری
شمال نیوز: محمد دادکان و کیومرث نیازآذری گزینه‌های پیشنهادی علی‌اکبر ناطق نوری برای وزارت ورزش و جوانان بوده‌اند که...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.